Zadania do odblokowania DZW

Witajcie!
Dzisiaj napiszę jakie zadania prowadzą do odblokowania Doliny Złotych Wzgórz.
Przepisałam te zadania, ale zauważyłam kilka błędów więc postanowiłam je trochę ulepszyć.
Pierwsze z tych zadań powinno się pokazać po 14 poziomie, ale czasami również po 13 lub 15.
Z doświadczenia wiem, że to zadanko nie pojawia się odrazu po osiągnięciu danego poziomu, ale czasami w połowie albo na końcu. Ale nie będę już więcej gadać tylko napisze jakie to zadania.

1.Zadanie u Lanca w Srebrnej Polanie, który zakochał się w Mary ( tej dziewczynie naprzeciwko zawodów kuców)
Czas trwania zadań: Do 5 dni

2. Mamy zadanie u Barneya (tego z silosu)
Czas trwania zadań: Do 4 dni.

3. Potem u Barneya pokaże nam się zadanie na jutro pt. Uczta to zaczekaj do jutra i zrób to zadanko B)
Czas trwania zadań: 1 dzień

4. Zadania z Turystami w Głuchych Lasach (o pożarze)
Czas trwania zadań: 2 dni

5. Zadanie u Pana Kembella pt. Wzkazówka o zagrożeniu
Czas trwania zadań: 1 dzień

6. Na następny dzień będzie zadanie Techno (pies od Landona) u Tyry w winnicy
Czas trwania zadań: 2 dni

7.Szybko do radnego ze Srebrnej Polany!!! Będzie zadanie z kluczem do DZW!!!!!!!!
Czas trwania zadań: 2 dni 

Dziękuję za przeczytanie! Mam nadzieję, że pomogłam.
W razie błędów lub pomyłek pisz w komentarzu.

Komentarze

  1. Dzięki jeszcze nikt tego tak przejrzyście nie napisał :) ja narazie robie zadania z barneyem i z zajmowaniem się jego nasionami XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowo,ja właśnie na 14 lvl mam u Lance i się cieszę...dzięki tobię będzie mi łatwiej <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku dziękuję za pomoc nie dawno miałam zadanie u Lanca (nie wiem jak się pisze) i bardzo się cieszę! Jeszcze raz dzkdzięk za pomoc 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG ! Dziękuję bardzo jutro będę miała zadanie pt. Techno i mega się cieszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jutro odblokuje dzw! Tak strasznie ci dziękuję!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 15 lvl i mam zadanie na jutro u pana kembella

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem data... Ale mam pytanie mam początek 13 lvl moje zadania to pochłonięty przez gwiazdy czyszczenie kaczek wszystko w pożądku z jeżami? doskonałe miejsce nadmiar śniegu znajdź zbiegłe psy miasto w świetle pod nadzorem nowa znajomość owce na gigancie życie to as zaginiona dziewczyna dom dla raków graffiti na rynku przeklęta sofa kłęby kurzu jak samochody ziarno dla ptaków nowe czapki przy placu aideen teatr uliczny jarlaheim i fotografowanie królików. Czy któreś z tych zadań naprowadza na DZW? Gdzie muszę mieć reputację? BŁAGAM pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej XD mam to zadanie już z kluczem a mama początek 13 lvl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha mam 12 lvl i zadania TECHNO i bardzo czekam na dzw

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak w ogule to zadanie z radnym dostałam na 12 lvl więc troche błąd zrobiłaś tylko trzeba po prostu szukać dużo zadanek z tamtąd a na koniec to od razu zaczęłam od ,,uczty" bez tych wcześniejszych więc błąd nr.2

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam tylko to zadanie z Techno i z kluczem na 13 lvl i odblokowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej , wiem wiem data ale ja zrobiłam już zadanie z techno z 3 dni temu i nadal nie mam zad z kluczem co robić?

      Usuń
  13. Wiem data ale jak odblokować zadania u Lanca?

    OdpowiedzUsuń
  14. ej pomocy bo już dawno miałam zrobione zadanie o techno a u radnego mam tylko o jakimś aparacie po który muszę jechać do fortu pinta

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam 10 lv i właśnie robię zadanie u kembella

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam zadania z Techno i Barneyem miałam na lvl 11😎 No nic, tylko czekać na Lanca, Kempbella i ucztę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam juz z techno ! A z barneyem jeszcze nie ! a z kemblem powinno być najpierw chyba ze kiedyś bylo inaczej

      Usuń
  17. u mnie to zadanko z techno mam na 11/2 lvl więc spoko (: i nie musze czekać

    OdpowiedzUsuń
  18. na koncie przyjaciółki jestem już na zadaniu z panem kembellem qle wydaje mi sie że zadanie z turystami jest do odblokowania epony nie dzw bo to zadanie prowadzi do zadania z domkiem letniskowy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

1. Nie używaj wulgaryzmów
2. Pisz z zasadami poprawnej polszczyzny
3. To nie jest miejsce na Twoje reklamy!

Zachęcam do komentowania!

Popularne posty