Powrót do Dark Core / Sso

Hejka!
Odblokowałam zadanko o powrocie do Dark Core. Jest to zadanko o tym aby zobaczyć czy Katja naprawdę przybyła do naszego świata. Czyli ciąg dalszy zadanka o koszmarach Jamesa. Nie wstawiałam o tym posta bo pierwsza część nie była jakimś wielkim wydarzeniem.
To tak:
Dostałam zadanko u Alex przy domku P. Holdsworth. Myślała ona, że to może być  zbieg okoliczności z tymi snami. Jednak był on zbyt poważny aby go ignorować. Pojechałam do Elizabeth a ona zadecydowała podróż do Dark Core aby sprawdzić czy to prawda. Miał ze mną popłynąć kapitan Brus. Wezwał do pomocy sternika, ale on nie przypłynął. Dostrzegliśmy go obok domku w Dzw. Poszłam do niego, a on powiedział, że codziennie jak jest w pracy, wysyłąją do siebie wiadomości ( żona sternika - sternik). A tym razem nie mógł on znaleźć wiadomsci od swojej żony. Poszukałam jej i znalazłam ją kilka metrów obok sternika pomiędzy kamieniami.
W tym czasie on wlał paliwo, które wcześniej mu przywiozłam.
Poprosił mnie jeszcze do pozbierania butelek aby mógł wysłać kilka listów do żony.

Były wszędzie xD
Teraz jesteśmy już gotowi do drogi :)
:O
:OO
I znowu skradanie się aby odszukać ludzi.
Hmmm... Dziwne, że mnie jeszcze nie zauważył xD ^^
Dotarłam na miejsce za pierwszym razem :O
I podkradłam się bliżej...
Była tam Katja o.O
I inni jeźdźcy Mroku...
Podsłuchałam ich... Mają oryginalną księgę ceremonii i czterech jeźdźców  Mroku o.O
Potem poszli jeść lasagne xDDD A Justin został. Poszłam z nim porozmawiać.
Zgadniecie co zrobił? Wygadał  gdzie jest Lisa. Jeszcze  chwila i powiedział by o Anne xDDD
Był nawet miły. Pokazał mi skrót na dół :)
Chodzenie po rurach B) Dobrze, że nie spadłam... Szczęśliwie dotarłam do sternika
Wróciliśmy do Dzw. I mam nową opcję...
Mogę pływać do Dark Core kiedy tylko zechcę xDDD
Wróciłam do Elizabeth. Podsumowała wszystko. Powiedziała, że jest źle. Nie no naprawdę, nie wiedziałam xDDD
Teraz zbieramy części księgi ceremonii. Jedną dostałam od mistrza szpiegów, a drugą pomogła mi zdobyć Linda w grobowcu Jarla.
:O Ja też tak chce!!!
Do zobaczenia! Najbliższe posty będą podobnie ekscytujące!
PS. Od dziś zmieniam czcionkę postów B)

Komentarze

Prześlij komentarz

1. Nie używaj wulgaryzmów
2. Pisz z zasadami poprawnej polszczyzny
3. To nie jest miejsce na Twoje reklamy!

Zachęcam do komentowania!

Popularne posty