Star Stable - dynia na halloween

Hej!
Dzisiaj wstawiam post o tym, jak zrobić halloween' ową dynię z logiem Star Stable! Zapowiadałam to już od dłuższego czasu, ale niestety nigdy jakoś nie miałam czasu aby to dla was przygotować. Na szczęście się udało! 

Przedstawiam dzisiaj dokładną instrukcję SSO' owej dyni halloween ' owej (ale rym)


Potrzebne materiały

1. Wydrukowany/ narysowany szablon loga Star Stable
2. Nożyczki
3. Mazak
4. Coś czym wybierzemy pestki i "fafluny" z dyni
5. Nóż/ dremel do wycięcia wzoru na dyni

No i oczywiście dowolnej wielkości dynia 
1. Odcięcie "wieka" 

Aby móc do dyni włożyć świeczkę i ją obrać trzeba najpierw wyciąć wieko. Najłatwiej pójdzie jeśli użyjecie do tego celu dużego noża do chleba. Polecam poprosić rodzica lub opiekuna o pomoc, albo żeby przynajmniej miał was ktoś na oku, ponieważ możecie zrobić sobie niechcący krzywdę.


2. Obieranie

Jeśli chcemy, aby w dyni dało się wyciąć cokolwiek i włożyć do niej świeczkę, musimy ją najpierw obrać. Wszystkie pestki i "fafluny" ze środka należy usunąć. Użyłam do tego celu łyżki do makaronu (takiej ogromnej "łychy"). Na koniec wygładziłam wszystko zwykłą łyżką.

Tak powinno to mniej więcej wyglądać:


3. Szablon

Po wycięciu szablon naklejamy do dyni. Nie musi przylegać do niej idealnie w całości, ważne żeby nie odpadł. 

Teraz szablon należy w miarę dokładnie odrysować. Jeśli umiecie i czujecie się na siłach - logo możecie oczywiście narysować od ręki. 

Przerywaną kreską zaznaczyłam fragmenty, które należy wyciąć.


4. Wycinanie

Taki wzór najłatwiej wyciąć dremelem - nożem jest z tym więcej zabawy (nadaje się on lepiej do ostrych krawędzi, a logo ma zaokrąglone). Przy tym ostatnim i dosyć trudnym punkcie rodzic raczej będzie potrzebny - trudno jest wyciąć takie coś samemu. No chyba, że jest sie pełnoletnim ale nie odbiegajmy od tematu...


Gotowa dynia prezentuje się całkiem ładnie i na pewno umili ten jeden straszny wieczór! 

Jak wam się podobał post? Mam nadzieję, że moja praca nie pójdzie na marne i ktoś skorzysta z tego poradnika. Ja się z wami uż żegnam i życzę strasznej nocy!

Do zobaczenia 👻

Komentarze

Popularne posty