Straszne świętowanie!

Cześć!

Przepraszam za długaśną nieobecność ale sprawy techniczne na nowym blogu troszkę zatrzymały mnie w miejscu. Mam nadzieję, że do świąt uda się rozwiązać wszystkie problemy, abym mogła już iść normalnym trybem, a nie pisać raz na miesiąc.

Już niedługo, dokładnie za trzy dni spora część osób pewnie zamierza świętować strasznie Halloween!
Z tego powodu ten post również będzie dotyczył środowej aktualizacji.

Zmiana wyglądu bloga również nastąpi - jak na razie witać was będzie ten o to przepiękny edit, nad którym pracowałam aż 7 godzin. Czy nie jest zbyt straszny...?

Przy starym domku Jaspera, w drodze do Fortu Pinta z Moorland  (albo na odwrót, jak kto woli); dokładnie tam gdzie była sobótkowa zabawa tego roku można spotkać portal prowadzący do Twierdzy Galopującego Thompsona, który nawiedzał najmroczniejsze lasy Jorvik już dwa lata temu. 

Tak jak na zeszłoroczne święta zespół stworzył jakby "nowy świat", który zostanie z nami jeszcze przez tydzień od Halloween... 

Niestety, tym razem nie ma już wyścigu w piwnicy w Srebrnej Polanie, ponieważ jak już napisałam wszystko przeniosło się w zupełnie inne miejsce.
Ale to, że świętujemy w innym miejscu nie oznacza, że zabraknie sklepów z Halloweenowymi ciuchami! W tym roku jest trochę nowych ubrań - warto zajrzeć.

W sklepiku obok znajdą się również maski, jak i magiczne proszki zmieniające naszego konia w prawdziwego potwora!
Na samym środku zniszczonej twierdzy, znajduje się ogromny kocioł, którego nie da się nie zauważyć. Co z nim zrobić...?

Do środka można wrzucić okruchy duszy. Za 6 sztuk dostaje się jeden przedmiot - jest ich aż osiem do zdobycia!  

Okruchy duszy najłatwiej zdobyć biorąc udział w zawodach. Wystarczy pojeździć wokół twierdzy - tam czekają dwa straszne wyścigi.




Jednym z nich, jest wyścig Galopującego Thompsona - głównego bohatera tegorocznego SSO' wego święta. Podobno biorąc udział w tym wyścigu podróżujemy przez jego wspomnienia -cokolwiek to znaczy. Niektóre elementy naprawdę przerażają, więc jeśli macie stracha - nie jedźcie tam sami.




Zwłaszcza ten wiewiór, wydający naprawdę dziwne dźwięki może przestraszyć młodszych graczy. Ciekawa jestem jakie ma on znaczenie we wspomnieniach Tomphson'a?
Z halloween to już wszystko, ale mam jeszcze inne news'y.
Parę dni temu na oficjalnej stronie Star Stable pojawiła się informacja dotycząca odnowienia większości Jorvik!





Niestety oznacza to, że w tym roku nie dojdzie nowy teren (pustynny). Ale z resztą... chyba lepiej będzie jeśli cały obszar gry będzie jedną spójną mapą, a nie zderzeniem światów, nieprawdaż?

Spotkałam się z opinią, że mapa wygląda sztucznie i plastikowo. Może i to prawda, tylko jestem ciekawa jaki pomysł na odnowienie mapy mają osoby, które są zwolennikami tej tezy?

Ja tam jestem pełna nadziei i chciałabym aby te miany weszły w życie jak najszybciej!




To już koniec na dziś... Wkrótce planuję post o SSO' wej dyńce na halloween ;)

Do zobaczenia!










Komentarze

Popularne posty