Odnowiony koń początkowy

Hejka!

Kolejny punktualny post! Brawo ja!
A tak do rzeczy... O czym jest środowa aktualizacja?

Tym razem po raz drugi został odnowiony koń początkowy! 


Każdy gracz może od tego tygodnia otrzymać przepięknego Jorvika!

Zdecydowanie nie przypomina mi on żadnych dotąd koni, a zwłaszcza poprzednich wyglądów tej rasy. Nad animacjami można się zastanawiać, jednak ja uważam, że jest on po prostu prześliczny!


Niestety tym razem odnowi się TYLKO nasz startowiec, a nie jak poprzednio. Reszta modeli pozostanie w starym wyglądzie... Przynajmniej wiadomo, że w bliższej przyszłości coś z nich zostanie odnowione. Liczę, że w pierwszej kolejności będzie oldenburski :)


To, że odnowiony został tylko jeden nasz koń nie oznacza katastrofy. W zamian za to, każdy gracz może zmienić wygląd swojego konia za darmo, tylko za pierwszym razem (nawet jeśli już to zrobiliśmy, mamy jeszcze jedną szansę.

Fajny przywilej, tylko mój startowiec tak mi się teraz zaczął podobać, że w sumie nie muszę zmieniać jego maści. 


Aktualizacja podoba mi się naprawdę baaardzo. 6 dla SSO!
Dajcie znać co wy sądzicie o nowym Jorviku. Czekam na wasze opinie na tem temat.

Do następnego!

Komentarze

Popularne posty